20. joulukuuta 2016

Joulukalenteri 2.0: Luukku nro kaksikymmentä

Koska olen kertonut omat joululahjatoiveeni, niin nyt on Dooran toiveiden vuoro.
Mitä siis Doora "Painajainen" Unelma toivoo lahjaksi?


kuva täältä


No sen oravan! Tai kaksi oikeastaan, niin jää minulle yksi jäljelle jos vahingossa syön toisen.
Oravat ovat niin hauskoja! Ne on niin pieniä, just mulle sopivan kokoisia, ja niiden häntä ja korvat ovat niin samanlaiset kuin mulla. Ne siis ovat mun oravaversioita, tietty!
Olen kovasti yrittänyt saada oravia kiinni mutta aina ne juoksee puuhun turvaan eikä tule alas, vaikka kuinka yritän niitä käskeä! Olen joka kerta yrittänyt kiivetä perässä, mutta en onnistu siinä. Lisäksi mamma vaan nauraa eikä koskaan auta :/
Joten Joulupukki kiltti, toisitko minulle kaksi oravaa, kiitos?



kuva täältä


Mutta siltä varalta, ettet pukki tuokaan minulle oravaa, niin toivon tätä lelua. Se on pitkä ja kevyt, se vinkuu ja voin sitä heitellä ilmaan. Lisäksi nämä muistuttavat oravia.
Mutta pukki, jos mietit lelun ja oravan välillä, niin tuothan sen oravan, jooko? Olen ollut kiltti koira (älä usko mammaa!), olen kierinyt pääni pyörälle, hyppinyt käskystä, juossut keppien ja pallojen perässä ja tuonut niitä mammalle. Olen istunut käskystä ja olen odottanut, ja olen jopa tehnyt videon juutuuppiin! 
Olen ihan varmasti ollut kiltimpi kuin yksikään lapsi koskaan!






Tykkään hedelmätoffeesta kovasti, joten haluaisin pussillisen (tai kolme) hedelmätoffeeta! Ei ole hirveästi väliä onko ne Maoamin toffeita vai Lidlin feikkejä, tai ehkä tykkään enemmän noista aidoista hedelmätoffeista, niissä kun maistuu enemmän hedelmä ja mä arvostan hyvää  makua.
Voit tietysti pukki tehdä niinkin, että annat sen hedelmätoffeen muka mammalle, ja mamma sitten antaa sen mulle salaa. Näin kukaan ei tiedä, että ne karkit onkin mulle oikeasti! 



kuva täältä


Ja totta kai puruluita! Mieluiten näitä kananfileellä päällystettyjä mutta kyllä mulle käy myös ne ankanfileellä päällystetyt rouhetikut. Ne ehkä onkin vähän parempia... tai no, en tiedä. Tuo vaikka molempia!!



kuva täältä

Ja vielä lopuksi: pukki, toisitko Dainalle tekohampaat? Jouduin katsomaan sen hampaiden poistoa eilen ja nyt se tarvitsisi lisää hampaita. Sellaiset valkoiset ja kiiltävät, vähän tylsät vaan sen kiusaksi. Näin se pudottelee nappuloita ruokabaarista, jolloin minä pääsen syömään ne Ison Koiran Nappulat, hehe! Hampaiden merkillä ei ole väliä, kunhan ne ei ole ihan lahonneet.
Ja hammasvettä kans!



Tassunkuvalla toivoo,




Jouluun on enää neljä päivää!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, vaikuta ja ilahduta