2. elokuuta 2016

Elämäni aakkoset

#myballetproject

A
Adultballerinagang
Aukikierto 
Arskat
Arabeski
Attitude, eli asenne ratkaisee
Apinanraivo

B
Baletti
Balettitossut
Blogi

 
Capezio, yksi suosikki tanssitarvikebrändeistä
Chai latte - mun lemppari!

D
Daina ja Doora! <3
Diana Vishneva, mun lempiballerina
DKNY, lempiparfyymimerkki

E
eBay
Elämäni elokuva: oma elämä

F
Fazer
Friin murhaohjelmat

G
Gaynor Minden - mun ehdoton lempparitossumerkki!
Greyn anatomia, totta kai!
Google, ystäväni, jolta kysyn asioita enemmän kuin keneltäkään muulta :D

H
#Hashtag
Hammaslääkärikammo, joka on jotain hirveää!
Hedelmät!
House :D
Hymy, se vaatii vähemmän kuin kurtistus ;)

I
Intermezzo; kts. kohta C
Isä
Isosisko
Ironia
Insta
Improvisointi

J
Joulu
Jooga, jäänyt vähän turhan vähälle...
Juokseminen!
Jalat; tanssijana mulla on jokin ihme jalkafiksaatio :D

K
Koira, mun lempieläin
Kengät, erityisesti korkkarit
Kärkitossut
Koti


L
Laulaminen
Leotardit
Lumi

#petiteproblems
M
Matkustaminen
Michael Kors
Mielikuvat
Mielikuvitus
Musiikki
Musta huumori

N
Nappushka, Dooran venäläinen lempinimi
Netflix, nyt kun mullakin on se viimein
Never give up
Numerot - lasken kaikkea

O
Oikeinkirjoitus; saan ihottumaa oikein kirjoitus virheistä :D
Oppiminen, tykkään siitä
Onni

P
Perhe
Piano
Petites
Peilisali
Perfektionismi
Plié, kaiken pohja muiden ohella :D
Puhelin

Q
Quatro - lasken numeroita myös vierailla kielillä

R
Ratsastaminen
Rannekello, mulla aina ranteessa
Ruska
Ruoka, hyvä sellainen

S
Sarkasmi!
Siisteys, sillä vihaan sotkua
Sisustaminen
Sohva ja sänky
Sisarukset
Shit fuck damn
Sudokut
Some
Sh

T
Talvi
Tanssi
Toivo
Tietotekniikka, joka aiheuttaa suunnatonta ärsytystä
Treenivaatteet
Tunteet
Tyyli, jotain jonka toivoisin aina olevan toisenlainen
Tutu
Täti, olen myös se

U
Unet, näen paljon unia
Usko, etenkin parempaan

V
Vapaus
Valokuvaaminen
Vieraat kielet; tykkään vieraista kielistä ja mulla on hyvä kielipää
Viulu

W
Weird
World wide web 
Wtf?
 
Y
Yhdyssanat; kts. kohta O
Ystävät 
Youtube, kyllä vaan...

Z
Zeeprat; kavioiden kopse ei aina tarkoita hevosta...

Ä
Äiti
Ärtymys
Älä koskaan muutu - sanon Dooralle aina näin


Ö
Öööö - liian usein pääsee mun suusta
Saa tehdä muutkin! :)

17 kommenttia:

  1. Tätä oli kiva lukea! Mäkin olen joskus tehnyt tämän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, sulta sain tähän inspiraation! :D
      Ääh, nyt ärsyttää lukea tätä uudestaan kun mieleen tulee vaikka kuin monta täydennettävää asiaa.. :D

      Poista
    2. Heh mä en edes uskalla enää lukea sitä mun kun tiedän että sinne tulisi niin paljon lisäyksiä ;)

      Poista
  2. Friin murhaohjelmat <3 En ole siis yksin tämän vitsauksen kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä luulin taas olevani ainoa Friin murhaohjelmien katsoja! Ei vaan ne on jotain niin parasta..! :D

      Poista
  3. Kirjoititko tahallaan "kirjoitus virheistä"? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luulen, että varmasti tahallaan kaikki oikein_kirjoitus_virhe erikseen:D!

      Tää oli mukava postaus, voisin kehitellä jotain tällaista itsekin joku päivä :).

      Poista
    2. Oikein kirjoitus virhe... Aaa!!
      Juu, anonyymi, kirjoitin sen tarkoituksella, aivan kuten Helinä veikkasi :)

      Ja Helinä, mulle tuli mieleen et tämänhän vois toteuttaa myös eri tavalla, esim. lemppariaakkoset (lemppareista), arkiaakkoset, tanssiaakkoset... Miten ikinä tykkää! Mut tee ihmeessä, tää on hauska! Paitsi et jälkikäteen ärsyttää kun muistaa niin paljon täydennettäviä asioita.. :D

      Poista
    3. Oho, en edes huomannut että se koko sana oli "oikeinkirjoitusvirheistä" jäi tuo "oikein" huomaamatta ihan täysin. :D Mutta juu arvelinkin että tarkoituksella. :D

      Poista
  4. Hyvä saavutus. Mä en keksisi suurimpaan osaan aakkosista mitään henkilökohtaista.
    Osaatko englannin lisäksi muita kieliä?
    Missä maissa olet käynyt?




    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osaan ruotsia ja ranskaa välttävästi, mutta olen opiskellut myös espanjaa ja italiaa yläasteella ja lukiossa.

      Olen käynyt Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Saksassa, Alankomaissa (kaveri asuu siellä), Briteissä Lontoossa ja hyvin pikainen pyörähdys Nykissä. Pisimpään olen ollut Kanadassa (etelä-Ontario) kuukauden ajan vaihtarina.

      Poista
  5. Pystykö teillä siellä Haappiksella tosiaan opiskella peruskoulussa ja lukiossa noin montaa vierasta kieltä? Meillä ei lukujärjestyksen puitteissa olisi ollut edes mahdollista yläasteella, kun vallinnaiset kielet taisi olla päällekäin. Yleensä tarjonta pienillä paikkakunnilla taitaa olla aika suppeaa ainakin nykyään.

    Tuletko toimeen esim. matkalla kaikilla noilla kielillä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä Haapiksella pystyi opiskelemaan noita kieliä, tosin espanjan ja italian tunnit oli kerran viikossa alkuillasta tai myöhään iltapäivällä.

      Ranskaa, espanjaa ja italiaa en ole joutunut käyttämään in action, mutta saksaa ja englantia Franfurtissa ja Alankomaissa, tosin siellä opin muutaman sanan hollantia kaverini Alician ja hänen perheensä opettamana :D

      Poista
  6. Haha, en siis oo ainoo jota raastaa kirjoitusvirheet :D Toki näppäilyvirheitä sattuu kaikille välillä, mutta etenkin virallisissa julkaisuissa virheet ärsyttää, tai jos jonkun teksti sisältää jatkuvasti virheitä, joista näkee että ihminen ei selvästi osaa oikeinkirjoitusta.
    Tän takia englannin kirjoittaminen on mulle kamalaa, koska oon siinä tosi huono ja pelkään, että teen koko ajan tyhmiä virheitä :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mä kun kävin Anttilassa siellä alennusmyynnissä, niin oli mennä hermot kun jokaisessa alekyltissä luki "Konkurssiloppuunmyynti alennukset" :D Mutta joo. Välillä ärsyttää tämä oma oikeinkirjoituspoliisikäyttäytyminen, mutta minkäs sille mahtaa. Toki näppäilyvirheitä tulee kaikille, sen kyllä ymmärtää. Mutta kun on todella typeriä yhdyssanavirheitä jonkin yrityksen mainoksissa ja vielä toistuvasti, niin antaa mielenkiintoisen kuvan jo firmastakin...

      Haha, mä oon enkun kanssa myös jokseenkin ylihysteerinen, kun on sanakirja.com ja google apuna kieliopin tarkistamisessa.
      Ei suinkaan mikään pakkomielle! :D

      Poista
  7. En tiedä oletko poistanut instasta törkykommentit, mutta nuo jotka on jäljellä videokuvasta eivät mielestäni ole ilkeitä, vaan ihan faktojen toteamista ja korjauksia, ja itse olet tehnyt selväksi, että et käy tunneilla eli et saa opettajan korjauksia. Asioista voi tietysti olla montaa mieltä. Yleensä aikuisballerinoilla, vaan on aika kova itsesensuuri eli eivät julkaise netissä niitä teknisesti vähemmän imartelevia otoksiaan. Jos ei kestä korjausehdotuksia, niin ei varmaan kannata postata videoita nettiin. Tietysti ilkeät ja haukkumiskommentit ovat sitten toinen asia, niitä ei pidä kenellekkään lähetellä.

    Rakkaudesta kai kaikkia tanssii??? Miksi muuten kukaan sitä tekisi, kuntoa voi kohottaa muullakin tavalla. Korjauksista ei tarvi suhtautua herkkähipiäisesti, jos ne ovat korjauksia. Vedätkö sä herneen nenään, jos opettaja korjaa sua? Tosin sullahan ei nyt vuoteen ole sitä ollut, joten ei ihme, jos saat korjauksia netissä. Monet tarkoittaa niillä ihan hyvää. Kaikki eivät varmaan vaan hallitse englannin kieltä yhtä hyvin kuin tanssin kieltä tai ole kirjallisessa ilmaisussa yhtä sulavia kuin tanssissa, ilmeisesti varsinkaan teinit. Teinien ilmaisu nyt ei aina muutenkaan ole sieltä kohteliaammasta päästä. Kannattaa pitää sekin mielessä. Lisäksi se mikä on loukkaavaa, on jossain määrin subjektiivista. Miksi loukkaannut korjauksista? Siksikö, kun korjaajat eivät kiinnitä mielestäsi huomiota olennaiseen, kuten sun impron laatuun ja rakkauteen tanssiin? Mutta todennäköisesti ne korjaajat harrastaa myös improilua ja rakastaa tanssia.
    Olen aikuisballerina, baletti on kuulunut elämääni puolet elämästäni. Ymmärrän, että jos lajissa haluaa kehittyä on hyväksyttävä korjaukset ja tehtävä töitä niiden eteen. Siis, jos haluaa tanssia klassista balettia. Toki on muitakin tanssin muotoja, joissa tekniikka ei ole yhtä kurinalaista. Tietysti, jos sun improjen ei ole tarkoituskaan edustaa klassista balettia, niin kannattaa tuoda se ilmi, niin korjaajat eivät sitten yritä korjata sua klassisen balettitekniikan mukaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Johan mä tätä ehdin odottaakin.

      Törkykommentit mä poistan heti ja blokkaan lähettäjän, siitä ei epäilystäkään. Mutta koska näköjään seuraat mun instaa niin olet varmasti lukenut mun kirjoittaneen monesti, että otan kyllä vastaan asiallista ja rakentavaa kritiikkiä. Sun on ihan turha yrittää vääntää tästä mitään henkilökohtaista, koska asia ei koske sinua.

      En tiedä missä piireissä pyörit (tai ehkä tiedänkin, anonyyminä kun on hyvä kommentoida vaikka mitä), mutta aika iso osa meidän adultballerinagangista kyllä postailee videoita, ja miksi ei postaisi? Video on paras keino nähdä toisen edistymisen, ja se kannustaa jatkamaan.
      Mä tulen postaamaan videoita jatkossakin ja mä otan kyllä palautteet ja korjausehdotukset vastaan mikäli ne esitetään asiallisesti.

      Poista

Kommentoi, vaikuta ja ilahduta