12. helmikuuta 2016

Lisää vastauksia

Doora Unelma somettamassa :D
Ennen kuin mennään vastausten pariin, niin haluan jakaa yhden jutun teidän kanssa.
Eilen posti toi mulle odotetun yllätyksen, nimittäin...


Diana Vishnevan ja Marcelo Gomesin nimmarit kortin kera!
Eräs Ig:n aikuisbalettilaisista pääsi tapaamaan Dianan ja Marcellon Prix'ssä, ja koska mä olin ennakkoon pyytänyt, niin hän otti nimmarit myös mulle! :) Voitte vaan arvata miten mielissäni mä olin, sillä Diana on mun ihan ehdoton suosikkiballerina! Tämä kuva pääsikin kunniapaikalle jääkaapin oveen :D

Mutta asiaan!
Tässä vastauksia part 3.


Ja viimeiset vastaukset alla.
Huomasin muuten, että mun ekvipmentti rupesi väsymään ihan lopussa koska se leikkasi mun pään pois :D Nooh, näitä sattuu ;)


Lupasin teille myös valita parhaan kysymyksen, mutta koska kysymykset jakautuivat hyvin selkeästi baletti - sh/terveys/muu aihe, niin päätin valita parhaan tanssiaiheisen ja parhaan muuta aihetta koskevan kysymyksen.
Parhaan tanssiaiheisen kysymyksen heitti Helinä, ja kysymys on seuraava:
"Paras muisto balettitunnilta?"
Valitsin tämän ihan siitä syystä, että tämä oli positiivinen ja toi mulle mieleen sen, että kyllä mä (ehkä) osaan muutakin kuin tunaroida tanssissa. Toi mieleen sen, miksi mä tanssin.

Ja toisen aihepiirin paras kysymys tuli Pinjalta (Pinja, sulta tuli myös vaikeimmat!), ja kysymys on:
"Onko syömishäiriöstä ollut mitään positiivista vaikutusta elämääsi?"
Tämä ihan siksi, että myös helvetti loppuu ja taivas kirkastuu, ja tämä sai mut löytämään niitä vahvuuksia itsessäni ja loppujen lopuksi olemaan tyytyväinen, että mä olen käynyt tällaisen kovan elämänkoulun; olen oppinut asioita.
Että asioilla on taipumus järjestyä!

#ballerinaselfie; yritin asetella veriset varpaani niin, ettei katse osuisi ensimmäisenä haavoihin :D

9 kommenttia:

  1. Todella ajattelematonta sinulta kertoa painoa numeroina tiedostaen, että blogisi lukijoissa on myös syömishäiriöistä kärsiviä ihmisiä. Etenkin, kun kertomasi mukaan et ole itsekään läheskään normaalipainoinen, hyvinvointipainosta puhumattakaan. Muutoin videopostaus oli hyvä tapa vastailla kysymyksiin.

    VastaaPoista
  2. Relax!
    Jospa kuuntelisit kohdan uudestaan, sillä sanoin "enpä tiedä kun en seuraa". Sanoin, että joskus viimeksi kun polilla kerrottiin niin 39, mutta sanoinko että se on mun nykyinen paino? En. Sen sijaan sanoin, että en tiedä kun en seuraa! Ja jokainen, jolla on silmät päässään näkee kyllä, että mä en ole 39-kiloinen.
    Tätä mä odotin ja testasin vain omaa teoriaani, joka osoittautui oikeaksi ;)

    VastaaPoista
  3. Mä kiskasin just ahdistukseen tarvittavat, vähän suklaata (!!!!!!!!) ja neljän kysymysvastauspostauksen maratoonin! En voi muuta kun kiittää, sulla on vallan terapeuttinen ääni :) :D mä skippasin mun kysymysten laatimiset kokonaan, ehkä mä ehdin vielä ;) ja tuo salt&caramel, saa kuulema lentokentältä levynä!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jess, hyvä Sini!! Tiedätkö mä tulin niin iloiseksi sun puolesta! <3
      Ja tosiaan, taisi tulla pieni maratoni näistä vastauksista ;) Mut hyvä jos jaksaa kuunnella :)

      Levynä? Fazerin karamelli&merisuolaa?! Eii, miksi ei tule kauppoihin? Olen nähnyt vain tuota tummasuklaalevyinä.
      Mut eiköhän se pian tule, hope so! :)

      Poista
  4. Katsoin (tai oikeastaan kuuntelin) nämä kaikki putkeen laskemisen ohessa. Sulla on jollain tavalla tosi rentouttava ääni :).

    VastaaPoista
  5. En oo lukenu sun blogia ennen, mutta oot tuttu tyyppi muiden kommenttibokseista. Lähinnä muistan sut siitä, että aina moralisoit ja "heität faktoja tiskiin", josta oon päätelly että olisit itse about parantunut syömishäiriöstä. Mutta paino 39? Nyt kyllä kuva susta romahti aikalailla plus noilta sun "tässä faktoja"-paasauksilta meni pohja, kun näköjään itse olet (ainakin fyysisesti) paljon pahemmassa suossa kuin monet niistä joille paasaat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kultaseni, mikä sä olet moralisoimaan ja arvostelemaan etenkään kun et ole lukenut mun blogia? Teet arviosi ERITTÄIN hataralta pohjalta: muutamalta kommentilta. Joten miten sä kehtaat?! Mutta ethän sä kehtaiskaan muuten kuin anonyyminä.

      Ladataanpas sulle lisää faktoja. Tosin epäilen ymmärrätkö niitä, koska jo sun kommentti näytti sun typeryyden näin suoraan sanoen.
      Mä en ole koskaan sanonut, että olen täysin parantunut sh:sta! Sen sijaan mä voin sanoa, että mä olen pitkällä parantumisessa. Mä oon sairastanut puolet elämästäni ja se jo tekee enemmän kuin sulla on ikää.
      Eli mulla on hemmetisti kokemusta. Mä olen tehnyt ihan helvetisti tutkimustyötä tämän parantumisen suhteen. Olen lukenut helvetisti ihmiskehon toiminnasta, miten nälkiintyminen siihen vaikuttaa ja mikä on optimaalisin parantumiskeino ja mikä toimisi mulla, koska se mikä muilla toimii ei toimi mulla.
      Tässä samalla mä olen tehnyt helvetinmoista edistymistyötä psykoterapiassa, joten älä sä tule mun parantumista määrittelemään.

      Voisin suositella sinulle myös googlettamista mitä tarkoittaa kuullun ymmärtäminen. Tai ehkä sun pitäisi kuunnella kohta uudelleen, sillä mä sanoin mitä mulle joskus viimeksi sanottiin polilla. Mä en seuraa itse omaa painoani. Ja tuo, mitä sanottiin, oli joskus viime syksynä, ainakin 4 KUUKAUTTA SITTEN!
      Ymmärrätkö?

      Lisäksi sua voisi todella auttaa sellainen toinen (tai viides) fakta, että LIHAS PAINAA ENEMMÄN KUIN RASVAKUDOS JA MENEE PIENEMPÄÄN TILAAN. Ja mulla on PALJON lihasta. Tällä pituudella ja tällä lihasmassalla ei todellakaan paineta kolmosella alkavaa lukua.

      Sitä olen vielä miettinyt kun teiltä anonyymeiltä tulee niin posketonta viestiä, että sekö siinä on, koska mä olen toipunut ihan eri menetelmää käyttämällä kuin millä te yritätte? Onko se katkeruutta ja kateutta? Että mä olen sen verran vahva ja sitkeä, että mä pääsen siitä yli?
      Että kun mä syön tuplasti enemmän mitä sä ja kumppanit, niin siltikin näytän verrattaen pieneltä, jopa niin pieneltä että tulee kateellisten anonyymien panettelua?
      Mikä sitten estää sua kokeilemasta?

      Ja mikä sun tarkoitus edes oli tuolla viestillä? Sä voit onnistua saamaan jonkun tosi pahalle mielelle tuolla tavalla, mutta et mua. Mä lähinnä säälin sua, sillä sun viestistä näkee sen miten äärettömän kapeakatseinen sä olet, miten teet tulkintoja todella mitättömillä perusteilla etkä vaivaudu edes tarkistamaan niitä. Ja miten vieläpä myönnät tekeväsi noin virheellisiä ja vinoutuneita tulkintoja täysin puutteellisen tiedon pohjalta! Tuo ei enää vaadi edes kovaa pokkaa, vaan silkkaa typeryyttä.
      Mutta se ei ole mun ongelma, se on sun. Mutta sääliksi käy.

      Toivottavasti itse joskus selviät sieltä suosta eikä sun sitten tarvitse vittuilla niille, jotka sieltä ovat päässeet ja jotka oikeasti tietävät asioista. Mutta suoraan sanoen se ei kiinnosta mua pätkääkään pääsetkö sä sieltä.
      Ja toivottavasti joskus pääset eroon tuosta katkeruudesta, sillä voisit tehdä silläkin energialla jotakin hyvää.

      Poista
    2. Hmm...Mua pisti hieman naurattamaan tää sun vastaus :D Ootko sä kuullu sellasesta sanonnasta ku et se koira ärähtää, johon kalikka kalahtaa? Sopii jotenkin tosi hyvin sun vastaukseen.

      Haistan sussa "pienen" ikärasistin...Sääli! Siinä vois olla sulle kasvunpaikka.

      En tiedä mitä menetelmää sä olet käyttänyt joten vähän meni metsään (about kaikki) sun oletukset musta. Plus et miksi olisin kateellinen? Vaikeempaa se on olla syömättä kuin syödä, joten mitä ihailemista siinä on et lappaat ruokaa suuhun kuten suurin osa tän maapallon ihmisistä (jotka ei kärsi nälänhädästä)

      Mutta hienoa kuulla, että olet toipunut ja tyytyväinen siihen! Sehän on pääasia.

      Poista
    3. Voi kultaseni, nyt pelastit mun päivän! Sain nimittäin kunnon naurut sun kommentista! :D :'D

      Jos mä olen se kalikkaa kalahtava koira, niin sitten olen. Mutta ihmettelen miksi sä sitä vielä jankkaat? Mitä se sun persustas oikein rapsuttaa? Kirput kenties? :'D

      "Vaikeempaa se on olla syömättä kuin syödä, joten mitä ihailemista siinä on et lappaat ruokaa suuhun kuten suurin osa tän maapallon ihmisistä (jotka ei kärsi nälänhädästä)"
      Miksi sä tuota mulle yrität hokea? Mitä sä yrität todistaa mulle muuta kun omaa typeryyttäsi?
      Sillä sitä sä todella todistat: omaa typeryyttäsi ja lapsellisuuttasi!
      Jos sulla olisi oikeasti yhtään mitään kokemusta sh:sta, niin sä kyllä tietäisit asian oikean laidan etkä viitsisi nähdä vaivaa noin lapsellisten kommenttien vääntämiseen. Jos olisit oikeasti ollut joskus sairas, niin tietäisit sen, että on vaikeampaa syödä ja parantua kuin olla syömättä.
      Mutta koska sulla ei ole kokemusta ja koska sä olet täällä liikkeelä vaan provomielessä, niin sen takia sulla menee pullat ja kakut sekaisin.

      Naurattaa kyllä tämä sun kova efortti! Kerro, kenen kohdalla se toimii? Kenet sä saat itkemään tuolla? :D

      Poista

Kommentoi, vaikuta ja ilahduta