18. elokuuta 2015

Vatsalihashaaste

Dance de la Vie -blogin Anna haastoi minut tähän 30 vuorokauden vatsalihashaasteeseen, joka on kyllä omiaan saamaan korsetin taas kuntoon tanssitunneille.
En ole haastetta vielä aloittanut - en tykkää aloittaa tällaisia haasteita keskellä kuukautta, ei suinkaan mitään kontrollihirmun piirteitä! :D - joten ajattelin tarttua haasteeseen syyskuun alussa. Ääks, älkää syökö mua, jos mä en lupauksesta huolimatta saa aloitettua päivälleen :'D


Mä olen tunnetusti huono noudattamaan mitään päivittäistä treeniohjelmaa, sillä joogaaminenkin on ollut nyt parisen viikkoa tauolla - uups.
Meillä ei ole vielä tanssitunnitkaan alkaneet opettajapulan takia, joten vähän kateellisena seuraan muiden tuskailua arkeen paluun kanssa. Mä en tykkää lomailla kovin pitkään, sillä nautin rutiineista vaikka välillä napisenkin niistä.
Mutta toivotaan että tunnit alkaisivat pian, niin saisin tämän haasteenkin suoritettua ;)

Taidan haastaa tähän mukaan Sallan!

12 kommenttia:

  1. Hienoa, että lähdit mukaan! :D Aloitat haasteen kunhan kerkeät, eihän tässä hätää ole valmiissa maailmassa.
    Itselläkin oli tänään sellainen olo, etten yhtään jaksaisi näitä... tein silti, tuli ihan hyvä mieli! :)

    VastaaPoista
  2. en suosittelisi tällaisia haasteita noin huonossa kunnossa. hoida itsesi ensin parempaan kuntoon, sitten vasta tällaiset haasteet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri siksi mä lykkäänkin tän haasteen aloittamista.
      Don't worry :)

      Poista
  3. Muistathan syödä jotta jaksat treenailla<3 Suojelusenkelisi täällä vain kuiskuttelee sun olkapäällä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, enkelini ;)
      Ja muistathan itsekin! Ei susta nälkähuuruissa ole paljon suojelusenkelin hommiin :D <3

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Älä murise, en mä tuota haastetta ihan vielä ole aloittamassa :) <3

      Poista
  5. Moi Heidi! Lueskelin sun blogia ja mulla on myös ollut syömishäiriö baletin kautta. Ajattelin silloin etten voi näyttää balleriinalta jos en ole laiha ja ajattelin niin kauan sen jälkeenkin. Ikäänkuin en vaan pystyisi mihinkään ilman sitä että olen pienin. Nyt oon tajunnut ja nähnyt että hei mähän näytänkin tanssijalta ja kroppa on saanut lihaksia ja pysyn kauniina vaikka syön nykyään jopa kahden edestä! Toivotan sulle onnea ja oot kaunis nainen ja susta ei sais rumaa tai tekemälläkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, ja kiitos ihanasta kommentista!
      Tosiaan samoja ajatuksia on mullakin, siis että en näytä ballerinalta mikäli en ole luuta ja nahkaa. Mä osaan vetää aina sen aikuisbalettikortin esiin: mä aloitin myöhäisellä iällä, joten mun on pakko raataa enemmän kuin muut, oltava laihempi kuin muut jotta minut otettaisiin todesta. Mutta oikeasti nämä kaikki ajatukset ovat taas vain sairauden ajatuksia; sh keksi ottaa baletin uudeksi (teko)syyksi toteuttaa sairautta.
      Tiedostan tämän nyt, ja olen valmis raatamaan sen eteen että pystyn jatkamaan tanssin parissa :) Tästä on pitkän pitkä matka terveyteen, mutta ei vuortakaan päivässä valloiteta ja nyt ollaan jo oikeaan suuntaan menossa.

      Kiitos sulle vielä kerran, todella piristit päivääni :)

      Poista
  6. Oi jee, kiitos haasteesta! Mäkin taidan aloittaa kuun vaihteessa. Kivaa!

    VastaaPoista
  7. Voitko tehä sun päiväosastokokemuksesta postausta?

    VastaaPoista

Kommentoi, vaikuta ja ilahduta