20. maaliskuuta 2015

My Day

Kerran joku teistä lukijoista ehdotti my day -postausta, ja siitä lähtien on ajatus muhinut mielessä. Eilen sitten sijoitustoiminnan periaatteiden kurssin luennolla - hyvin aktiivisena opiskelijana, juu - Instagramia päivittäessäni päätin, että nyt mä teen sen.
Eli tässä on mun päivä - tämä perjantai 20.3. - kuvina ja hieman tekstinäkin :)

Aamu

Koulu alkoi tänään kahdeksalta, joten heräsin harvinaisen aikaisin: jo kuudelta. Olin kellon laittanut herättämään 6.30 ja 6.35 (aina pitää olla hetken torkkuvara :D), mutta nukuin niin huonosti että heräsin jo reilusti ennen herätystä.
Nousin ylös, petasin heti sänkyni (vaikka olen kyllä jostakin lukenut, että sänkyä ei saisi pedata heti ylösnousun jälkeen - tietääkö joku tästä tarkemmin?) ja napsautin vedenkeittimen päälle. Mä en juo kahvia - en tykkää sen mausta - ja pelkkä tee on vähän turhan laihaa aamulla nautittavaksi, joten osaksi mun aamupalaa on vakiintunut Gevalian Daim-cappuccino. Ai nams!
Tätä löytyy myös Tobleronen makuisena, mutta ainakaan minä en siitä tykännyt - ei tarpeeksi makua, ja kahvin aromi tulee liikaa läpi.
 Odottaessani veden kiehumista laitoin Dooralle päivän ruoat. Se on herkkä koira vähän kaikin puolin, joten mä syötän sille Royal Caninin Mini Sensible -nappuloita (klik!), jotka on siis tarkoitettu (alle 10-kiloiselle) herkän ruoansulatuksen omaavalle koiralle. Ennen syötin sille saman merkin X-Small Adultia, ja eron kyllä huomaa: ei enää läheskään yhtä paljon närästyskohtauksia eikä vatsa ei lorise niin paljon. Nappuloiden sekaan annos raejuustoa sekä ProDen PlaqueOffia (klik!) hampaita varten.

aamupalana Daim-cappuccino ja iiiso omena, nams!
Samalla kun join cappuccinoa ja nakersin omenaa, tarkistin koulun sähköpostin, somen, muutaman blogin sekä Iltalehden. Tänään olisi myös auringonpimennys, ja mietin kuinka mukavaa olisi oikeasti nähdä se. Muistissa on nimittäin Muumien jakso, jossa oli auringonpimennys, ja Muumilaakson asukit tuijottivat sitä pimennystä niillä (pimennetyillä) lasinpalasilla. Hmm...
Etsin Pinterestistä hyviä keinoja stailata nahkahousut - kyllä, yhdesti ne ovat päätyneet jalkaani tähän mennessä ulkonäkökriisien vuoksi.. kröh - mutta päädyin tuttuihin ja turvallisiin Seppälästä joskus vuonna pipo ja nakki ostettuihin farkkuihin, Vero Modan mustaan paitaan ja ihanaan uuteen (ja käyttämättömään) statement-kaulakoruun.
Olin juuri saanut kaulakorun ja korvikset kiinnitettyä, kun kuulin epäilyttävän yökinnän äänen ja näin Dooran oksentamassa keittiön matolle. Kiireesti sain sen just ja just nostettua maton päältä lattialle, kun koira oksensi. Ja oksensi toisen kerran. Ja kolmannen. 
Tässä vaiheessa kello oli jo puoli kahdeksan, ja päätin skipata kaksi ekaa tuntia - opinnäytetyöhön liittyvä kurssi, materiaalin voi aina katsoa moodlesta. Pelkäsin Dooran saavan pahan närästyskohtauksen, joten jäin kotiin. Jos Nappula saa sen kohtauksen, se ei mene ohi kuin Zitacilla, ja kyllä siitä huomaa että on paha olla. Onneksi tilanne näytti menevän ohitse, ja sain tehtyä loput aamutoimet: meikin, hiukset ja käytin Dooran nopsaan aamupissalla. Sitten kello olikin jo puoli kymmenen, ja markkinointioikeuden tunnit odottivat, joten nopeasti suihkaus Victoria's Secretin Sheer Love -tuoksua, takki niskaan ja kouluun!

Tämän päiväinen meikkilook muodostui näistä:
1. pohjan teen Maybellinen Dream Matte Moussella; puuterina Essencen Mattifying compact powder;
aurinkopuuteri on H&M:n Bronzing powder
2. kulmiin laitan Rimmelin Brow this way -kulmakarvageeliä, sekä satunnaisesti Rimmelin Brow penciliä
3. silmämeikki mulla on melkein aina samanlainen, eli joko (mustalla) kajalilla tai eyelinerillä rajaukset, sitten ripsien taivutus ja ripsaria. Tässä kajalina Wet'n Wild ja ripsarina The Volumizing mascara - molemmat ostettu kaiketi Seppälästä
4. Lumenen puna sävy 72; tää on tosi kiva punainen sävy, jossa hieman glitteriä (??)

#ootd; tuo "kasa" mun vas. jalan takana on Doora :D

valmis look

Päivä 

Markkinointioikeuden kaksoistunnilla mietin auringonpimennystä. Haluaisin nähdä sen, mutta miten? Mietin, että ehdinkö näkemään sitä? Tunnit päättyisivät 11.30, ja pelkäsin sen pimennyksen tulevan ja menevän kymmenessä minuutissa.
Pelkoni oli kuitenkin turha. Sain kaverilta viestiä, että he ovat katsomassa pimennystä hitsaajanlaseilla, joten pääsinpäs minäkin näkemään sen! Se oli aika jännä - ikään kuin kuunsirppi. Mutta ei se totta puhuen ollut ihan niin hieno kuin odotin sen olevan. Pyh - auringonpimennys. Muumeissa se oli paaaljon hienompi!

Koulusta päästyäni suuntasin kaupungille ostoksille. Käväisin ensin apteekissa, ja (vahingossa) poikkesin Vilaan ja Vero Modaan. Mä etsin jo silloin siellä Tukholmassa uutta kevättakkia, mutta ei taaskaan löytynyt sellaista täydellistä. Vero Modassa oli kyllä ihana persikan värinen pitkä trenssi, mutta mun päällä se näytti ihan hassulta. Mä olen niin lyhyt, että helma oli melkein puolivälissä säärtä :/ Mutta lohduttauduin sillä, että pari vuotta sitten ostin mokkaisen biker-rotsin, ja just luin kuinka mokkainen bikertakki on tämän kevään ja kesään must. Joten ehkä jätän sen uuden takkihaaveen haaveeksi ja otan sen mun must-have -takin käyttöön..
Poikkesin vielä Anttilassa, sillä siellä on menossa keskusvaraston tyhjennys, ja metsästin yhtä Rimmelin ripsaria. Yleensä mulla ei ole tuuria, mutta nyt oli: mä löysin sen hintaan 5,95e! Lisäksi vitosella löysin purkin Piimax C+Biotiinia sekä lampun, sillä eilen simahti mun yöpöydän valaisimen lamppu.

ostoksia: apteekista kofeiinitabletteja (edelleen, en juo kahvia, joten nämä tabut virkistävät tarvittaessa),
panacodia, joka on lähes ainoa selkäkivun taltuttaja, sekä ketipinor, jota syön unettomuuteen.
Alemmassa kuvassa Anttilan löydöt. Oikeasti tuo biotiinipurkki oli löytö! Apteekin tuotteesta saa maksaa lähes
20e - okei, ei täsmälleen sama tuote, mutta vaikuttavat aineet samoja.

Kun pääsin kotiin, laitoin Dooran valjaisiin ja lähdin käymään sen kanssa ulkona, ja samalla reissulla kävin varmistamassa tanssikoulun ilmoitustaululta ensi viikon näytösharjoitusten aikataulun. Tiedossa on aika rankka viikko... huh! Mutta päivä kerrallaan! Ja Coppelian lisäksi ohjelmassa on Faust, jota ei ole tehty kuulemma pitkään aikaan. Looking forward to!

Kun Doora oli saanut tehtyä asiansa ja ihan pakolliset nuuskuttelut, palasin kotiin. Värkkäsin supernopeasti välipalan (tänään ohjelmaan ei kuulu mitään aterioita, koska söin eilen): raejuustopurkin loput, kiivi sekä energiajuomaa.

tuo on se lidlin kuuluisa raejuusto! :D
 Muistin markkinoinnin opettajan lupauksen laittaa kansainvälisen markkinoinnin kurssin arvosanat winhaan, joten kärppänä säntäsin tsekkaamaan sen. Tulos ei ollut mikään yllätys - tentti meni keskinkertaisesti, mutta mun tekemä harjoitustyö oli sen verran hyvä, että se nosti kokonaisarvosanaa yhdellä. Nelonen. Onneksi ei sentään kolmonen - mutta aina on parantamisen varaa. Missä mun vitoset on? Mä olen liian laiska ja huono opiskelija, kun en ole tämän kolmannen vuoden aikana saanut vielä yhtäkään vitosta!

Parin whatsapp-viestin jälkeen sain järkättyä kyydin kaverilta cittariin, ja sieltähän löytyi Daim-cappuccinon lisäksi aivan ihania mandariineja (vai onko ne klementiinejä?!), kasviskeittoa, jogurttia sekä irtokarkkeja - ne kun olivat alennuksessa.. *nams*
Cittarin reissu kesti sen verran pitkään (miksi sinne piti lähteä kesken ruuhka-ajan?!), että kun kotiin pääsin kello oli jo viisi. Eli ruoat kaappiin ja lenkille Dooran kanssa.

sain napattua kuvan kesken Nappun haukun, joten sen suu on hiukan auki..
Teimme reippaan, vajaan tunnin mittaisen kävelylenkin, ja Doora tonki onnellisena ihan joen rannan pusikkoja, haisteli kaikkea, yritti piehtaroida jossakin sonnassa (hyi!) ja jahtasi fasaaneja. Onneksi oravia ei osunut kohdalle, nimittäin silloin se olisi menoa! Jostakin syystä orava on Nappulle kuin punainen vaate härälle: pakko jahdata! Dooran huuto on jotakin ihan käsittämätöntä kiljuntaa, ja vaikka orava on jo korkealla puussa turvassa, Doora yrittää viimeiseen asti epätoivoisesti hyppiä ylös puunrunkoa pitkin oravan perään. 
Mitä sen koiran mielessä oikein liikkuu silloin?!

Ilta 

Sen sijaan että olisin tehnyt merkkituotteen johtamisen kurssin harjoitustyötä, lysähdin sohvalle tuijottamaan Greyn anatomian kolmatta kautta, ja sitä seurasi Salatut elämät. 
Sitten istahdin tekemään tätä postausta, niitä ihania mandariineja ja kiivejä syöden, Doora syliin kinuten. Jos mä en heti huomioi sen vikinää, se koskettaa mua tassulla jalkaan. Kyllä se tietää miten äidin huomio kiinnitetään <3
Tästä seuraavaksi taidan suunnata suihkuun, ja näin perjantai-illan kunniaksi taidan käyttää joululahjaksi saamaani Herbinan Kaura-suklaa -suihkugeeliä. Se on niin ihanan tuoksuinen, että tekisi mieli maistaa sitä :D
Mä en ole (enää) mikään bilehirmu, joten mun iltaan kuuluu se, että katson hetken telkkaria, käytän Dooran nopealla myöhäisiltapissalla, ja painun pehkuihin. Olen tottunut lukemaan jotakin kirjaa saadakseni unen päästä kiinni, ja nyt on vuorossa Danielle Steelin romaani Etelän valot. 
Oikeasti, en tiedä miksi luen noita Steelin romaaneja, koska ne saavat mut raivon valtaan. Kaikki on niin kauniita, niin herkkiä, niin täydellisiä, niin ihania niissä kirjoissa, lisäksi Steelin tapa kirjoittaa virkkeitä on ärsyttävä. Tässä esimerkki: "Herra X huokaisi ja valitsi tuotteen C, koska hän piti siitä. Neiti D myös. Miksi, MIKSI tuo toteamus neiti D:stä pitää kirjoittaa erilliseen virkkeeseen sen sijaan että sitä olisi käytetty sivulauseena tuossa "herra X" -virkkeessä? Pieniä asioita, mutta mua ne ärsyttävät. Ja siltikin pitää lukea noita romskuja :D

Mä menen melkein aina samoihin aikoihin nukkumaan, sillä mä kärsin uniongelmista. Jos mä nukahdan puolen yön jälkeen, mun unirytmi heittää tosi herkästi häränpyllyä, koska torkun päivällä. Joten mä menen nukkumaan about klo 22-23.30 välillä. Mulle tämä toimii. Ehkä musta on tulossa vanha?! :D


Eli tällainen oli mun (tylsä) perjantaipäivä. Pahoitteluni niille, jotka luulivat mun valmistautuvan rankkaan biletykseen :D Mä olen viettänyt hurjan nuoruuteni ja siltä rankalta biletykseltä on mennyt se hohto. Plus ettei jossakin Karmassa oikein viihdy, koska 85% asiakkaista on mua ainakin 5 vuotta nuorempia. Joskus toki viihteelle heitto on kohdallaan ja silloin tällöin se on mukavaa, mutta säännölliset ja terveet elämäntavat auttaa mua pysymään kunnossa kaikin tavoin.
Plus että tässä iässä biletyksestä palautuminen on jo vähän hankalampaa, eikä se sovi yhteen treenien kanssa.

Mutta miten teidän päivä - ja viikko - on mennyt? Hifistelittekö auringonpimennystä? :')

Ja niille, jotka menitte nalkkiin mun vitsin kohdalla: se oli vitsi!
En kuvannut ruokailuja, mutta koulussa oli varsin herkullista paahdettua paprikakeittoa salaatin ja jälkkärin kera, ja illemmalla söin cittarista ostamani puolen litran purkillisen kasviskeittoa leivän ja ison salaatin kera.
Ja yhden karkin.
Tai siis kaks.. tai kakskymmentä.  Meni laskut sekaisin.. ;)

Have a great weekend u all! :)

22 kommenttia:

  1. Sä oot niin laiha o___0 luulenpa ettet kuvannut aterioita koska et sellaisia syönyt...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just tämän takia mä en niitä kuvannut. Mä en halua saada niskaani mitään kommentteja, joissa ruoditaan viimeistä piirtoa myöten mun ruokia, miten niissä ei ole tarpeeksi sinkkiä ja fosforia, tai miten proteiinia on liikaa tai liian vähän, tai miten mun salaatti on väärän kokoinen.
      Lisäksi en viitsinyt ruveta keskellä superkiireistä koulun ruokalaa tuhlaamaan aikaa kuvan ottamiseen, koska kaikkialla vaelsi ihmisiä täydet tarjottimet käsissään etsien tyhjää tuolia ja/tai pöytää. Ja mitä iltaruokaan tulee, muistin kuvaamisen vasta kun olin keiton jo syönyt ja nakersin toista leipää.

      Mutta toisaalta, voit toki uskotella itsellesi mitä haluat. Mutta tämä on totuus.

      Poista
  2. Sängyn petaamisesta. Ei kannata tehdä heti nousemisen jälkeen vaan antaa lakanoiden ja peiton, tyynyn tuulettua nukkumisen jäljiltä. Jonkin verran kosteutta niissä on vaikkei suoranaisesti hikoilisikaan yöllä. Pysyy puhtaampina niin lakanat kuin peitto/tyyny/patjakin. Olisko ollu 15-30min se suositeltu aika.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän tällaista muistelinkin. Kiitos Kiralia selvennyksestä :)

      Poista
  3. Haha xD Rupesinki vähän ihmettelemään tota filosofiaa siitä ettei tän päivän ohjelmaan kuulu aterioita kun söit kerran jo eilen :D

    VastaaPoista
  4. Mäki vähän säikähdin että etkö sä oikeesti syöny koko päivänä kunnon ruokaa mutta onneksi se olikin vain vitsi!
    Oli kiva lukea päivästäsi! :)

    VastaaPoista
  5. Määki tiirailin ihan fiiliksissa auringonpimennystä :) Koko Jkl:stä oli tehokkaimmat mahdolliset hitsauslasit loppu kaupoista, joten käytettiin kahta no. 10 päällekäin. Oli kyllä aika siisti ilmiö, tunsin oloni etuoikeutetuksi kun sain tämän oman elinaikanani nähdä. Seuraava näin hyvä auringonpimennys tulee muistaakseeni vasta yli sadan vuoden päästä! Kieltämättä olo oli kyllä vähän pettynyt, ku ei tullut sitä sellasta ''rinkulaa'' mikä tulee täydellisessä pimennyksessä, se eilinen vaan näytti sellaselta sirpiltä.. Mut hieno se oli jokatapauksessa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta tosiaan, taisi olla once in a lifetime -juttu tuo arskanpimennyt :)
      Mä katsoin noita Revolutionin trikoita, ja vaikuttais kyllä hyviltä. Mutta en rupea niitä pelkästään tilaamaan DD:ltä rahtikulujen takia. Mahtaakohan Suomessa joku putiikki myydä niitä? Hmm..

      Poista
    2. Mulla on muuten yhden Revolutionin sukkikset. Sellaiset perus sukkismalliset, missä on se sauma varpaissa. No sepä meni, otti ja hajosi melkein ekalla käyttökerralla. Siis siihen saumaan tuli reikä. Baletti-genrelle uskollisena oon käyttänyt niitä silti :D

      Joo, tod näk ihan sattuman kauppaa/maanantai kappale, mutta tulipahan mielen. Oonkin oikein kunnostautunut nyt viime aikoina näissä "tulipahan mieleen " kommenteissa :P

      Poista
  6. Hmm. Täytyypä maistaa Daim-cappuccinoa! ;) Itsekään en pidä tavallisesta kahvista. Tykkään kuitenkin nauttia vähemmän kofeiinia sisältäviä juomia, kuten teetä ja maksimissaan 1 kupin jotain erikoisherkkukahvia aamulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa tosiaan kokeilla! Siinä on pieni kahvinen aromi, mutta tosi pieni. Mä makeutan sitä cappuccinoa kahdella hermesetasilla, niin maistuu paremmalta :)

      Poista
    2. Onko toi Daim cappuccino niin kuin pikakahvin tyylistä, siis jauhoa sekoitetaan kuumaan veteen? Voisinpa itsekin kokeilla, kun kahvinjuontia pitäisi saada vähennettyä... :)
      -Sanna

      Poista
    3. Juu, tuo cappuccino on pakattuna annospusseihin, ja yksi tuollainen annospussi sisältää sitä cappuccinojauhetta, joka sekoitetaan kuumaan veteen :)

      Poista
  7. Lämpöisessä ja kosteassa sängyssä muhii myös pölypunkit, jotka aiheuttaa allergiaa, siksikin kannattaa antaa sängyn tuulettua...

    VastaaPoista
  8. Jos epäilet että muut epäilee kuinka huonosti syöt niin kuvaa kaikki mätöt joskus niin eipähän tuu kukaan enää neuvomaan:) siis jos sulla ei oo mitään sh ym taustaa! En tiiä kun en oo seurannu tätä niin kauaa.. En oo ikinä ymmärtäny ihmisiä jotka ei syö aamupalaa, mulle se on kaikista tärkein ateria enkä saa silmiä enkä aivoja käyntiin ilman tuhtia aamiaista;) mutta jokaisella oma tapa, energian puutoksena varmaan sen ekana huomaa, joten ei kai sillä väliä saako osan aamulla vai kaiken päivällä:)
    Mutta urheilijana niin varmasti syöt paljon että lihakset (joitasulla ei hirveesti oo jostain syystä:0) kasvaa ja keho palautuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen pitänyt sen linjan, etten tarkoituksella kuvaa lähellekään kaikkia aterioita, koska mä vihaan sitä, ja vihaan sitä kun kaikki somen kanavat on täynnä ateriakuvia. Mun mielestä se on ahdistavaa, ja kaikki mikä liittyy shit.. siis fitnessiin (vaikka shitnessiä se kyllä on..), on mun mielestä pelkkää negatiivista shaissea, aiheuttaa alemmuuden ja riittämättömyyden tunnetta, ahdistusta ja lisää ulkonäköpaineita. Mä en halua lähteä siihen, koska muutenkin on ihan riittämiin noita asioita mietittävinä.
      Lisäksi jos mä postaisin kaikki ruokani, aina löytyisi jotakin valitettavaa: ei ole tarpeeksi sitä eikä tätä, on liikaa tuota, sun ei pitäisi syödä tuota, sun pitäisi syödä niin ja näin ja noin... tänä päivänä jokaiselle on iskostunut mieleen se, että 0% hiilareita 99% proteiinia ja se viimeinen jäävä prosentti tulee nesteistä. Ei rasvaa, vain 2 hedelmää viikossa hedelmäsokerin takia, ei syödä ennen kello sitä ja ei sen jälkeen, paljon rahkaarahkaarahkaa mutta ei maitotuotteita
      (tämä on kärjistys!). Tuskin tarvitsee sanoa, että vihaan sitä.
      Joten.
      En kuvaa läheskään kaikkea, joskus jotakin. Ja se ei siis tarkoita sitä, etten syö mitään muuta.
      Mä olen _pitkään_ etsinyt sellaista ruokavaliota, joka sopii itselleni, mennyt välillä ojasta allikkoon, ja palannut taas takaisin. Myös mun mielenkiinto ja maku tiettyjä ruokia kohtaan vaihtelee usein, ja olen oppinut kuuntelemaan omia mielitekojani, koska se on mun kropan tapa kertoa siitä, mitä se tarvitsee. En todellakaan sano, että mun ruokavalio on esimerkkimallia tai täydellinen - sellaista ei olekaan. Tai, no, ravintoterapeutit jne toki osaa sellaisen oppikirjaesimerkin kasata, mutta harva ihminen noudattaa prikulleen sellaista ruokavaliota viimeistä gramman sadasosaa myöten.
      En siksi tykkää syödä hirveästi aamulla, koska mulle iskee väsy. Siis tosi väsy. Lisäksi koulussa pääsen syömään viimeistään 11.30, ja yleensä herään (koulun alusta riippuen) viimeistään 10 tai 10.30., joten jos aamulla syön vatsani täyteen, en jaksa lounaalla, ja lounas on kuitenkin osoittautunut mun päivän isoimmaksi ateriaksi. Toki syön myöhemmin päivästä ja vielä iltapalan, mutta aikataulullisten asioiden takia en aina ehdi syödä isoa päivällistä. Plus että inhoan kokkaamista sotkun vuoksi.

      Taisi mennä osaksi hieman off-topic.. tyypillistä mulle :D
      Mutta kiitti viestistä :)

      Poista
  9. Hiukan kanssa säpsähdin tota ruokajuttua, mutta onneksi selitit, ei saa pelotella ;)

    Mutta perusteluihisi yhdyn täysin! Oli ihmisellä haasteita ruoan kanssa tai ei, en uskokenenkään hyötyvän ns. ruokapäiväkirjapostauksista, koska energiantarve on yksilöllinen. Sh-blogeissa, missä näitä tunnutaan kovasti suosivan, ne etenkin sapettavat. Myönnän rehellisesti ottavani negatiivisia vaikutuksia ja uskallan epäillä, etten ole ainoa huomioiden, että usein lukijakunta koostuu ex-/nyx-ruokaongellmaisista.

    Nyt meni paasaamiseksi, mutta arvostan siis, että jätit väliin! Luetaan jotain samoja blogeja ja oon huomannut, että jaan kanssasi usein samoja mietteitä, mukava löytää kaltaisesii blogimaailmasta!

    Mitä muuten opiskelet? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta viestistä!
      Mä olen jo useaan otteeseen ehtinyt kyseenalaistamaan mun päätöksen ruokapostauksia kohtaan, ajatellut, että pitääkö mun sittenkin tehdä sellainen. Onko se mun velvollisuus?
      Sä autoit mua (jälleen) ymmärtämään sen, ettei todellakaan tarvitse, ettei se kuulu muille. Mä en todellakaan halua aiheuttaa sellaista tilannetta kenellekään, että joku triggeröityy jostakin mun tekemisestä/syömisistä, enkä halua olla sellaisesta vastuussa - näin suoraan sanoen.
      Joten kiitos ihanan rohkaisevasta kommentista, todella piristit mun päivää ja helpotit oloani! :)

      Mä olen liiketalouden kolmannen vuoden opiskelija SeAmkissa, markkinointiin erikoistunut :)

      Poista
  10. Kiva kuulla, jos saatoin olla avuksi! Tietysti näissä vaikutteiden ottamisissa on aina lulijan vastuu, mutta ... Oon joskus ajaatellut, että kait näihin lisätään ohta ne wc-käynnitkin ja tietysti kuvat tuotoksista, sehän on osa päivää ja vaikuttaa sen hetkiseen painoon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyllä totaalisesti repesin tuolle ajatukselle! xD

      Poista

Kommentoi, vaikuta ja ilahduta