25. helmikuuta 2015

Tanssijalkahaaste

Pienen balettiblogin Helinä haastoi minut tähän Tanssijalkahaasteeseen (klik!), joka tarkoittaa siis sitä, että pitää

1. Ottaa kuva jaloista ilman sukkiksia, tossuja ja mahdollisia pehmusteita
2. Näyttää kuva omassa blogissa ja kerrotaan, mistä mikäkin rakko, kovettuma jne on peräisin
3. Haastaa mukaan kaksi muuta tanssiblogin kirjoittajaa mukaan.

Mä myönnän, että vitkuttelin tämän haasteen kanssa, sillä omat jalkani eivät täytä mitään kauneuskriteereitä. Plus että mulla ei ole rumuudensuodatinta tässä blogissa vaikka pitäisi kyllä hankkia sellainen

Joten, pitemmittä puheitta..
Tässä ovat mun ihanat tanssijalat! :D




  
Mun jalat on itse asiassa harvinaisen hyvässä kuosissa nyt, en ole hirveästi tehnyt kärjillä, joten ei ole mitään rakkoja, haavoja tai hankaumia. 
Oikeassa jalassa isovarpaan juuressa on kärkkärien takia kehittynyt vaivaisenluuta, mutta onneksi ei tuon pahemmin. Vasemman jalan kakkos- ja kolmosvarvas ovat murtuneet muutamia vuosia sitten, samoin niiden luut metatarsaalialueella, joten sen takia ainakin kakkosvarvas on jäänyt tuollaiseksi hassun muotoiseksi.
 

1 kommentti:

  1. Ihan sieviltähän ne näyttävät! :D. (Mulle kerran sanottiin, että mun varpaat näyttää katkaravuilta... Olipa vielä "kohteliaisuuskin")

    VastaaPoista

Kommentoi, vaikuta ja ilahduta