25. helmikuuta 2015

Tanssihabahaaste

Sain tämän idean Tanssijalkahaasteesta, eli haasteen idea on näyttää oma tanssihaba!
Instagram ja Facebook on pullollaan salihaboja jne jne salibodypartseja, joten rikotaan hieman kaavaa ja näytetään minkälainen haba syntyy tanssimalla.

Säännöt ovat seuraavat:

-Ota kuva omasta (paljaasta) habasta
-Jaa kuva blogiin
-Kerro, miten olet habasi saanut
-Haasta kolme muuta tanssibloggaajaa

Tässä on mun tanssihaba


Mä en käy salilla, joten oman habani olen hankkinut tanssimalla sekä Dooraa kantamalla :D
 oikeasti, käsien staattiset asennot ja pidot ovat kasvattaneet mun olka- ja käsivarsien lihaksia!
Eihän tuo mikään kovin bulky hauis ole - enkä sitä kyllä haluaisikaan - mutta osoittaa kyllä, että baletti on raskasta liikuntaa ja kehittää lihaksia!

Tanssihabahaasteeseen haastan Pienen balettiblogin Helinän, Jenskun ja Cucun :)

6 kommenttia:

  1. Tuo ei kauheasti muulta näytä kuin riutuneelta jänteeltä käsivarressa...ethän ole antanut anoreksialle taas valtaa?:o Näytät todella riutuneelta! Baletti todella on raskasta liikuntaa - eli silloin on myös syötävä tarpeeksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kuvakulma vain hämää hieman, ja käsivarren asento. Jos kääntäisin mun käsivartta lateraalisesti (vaakatasossa), niin se lihas erottuisi paremmin.
      Kiitos sulle huolenpidosta, mutta kaikki on hyvin enkä ole jättänyt syömisiä :)

      Poista
  2. Tän haasteen toteuttamisen jälkeen kukaan ei ota mun "habailuja" enää vakavasti :"D. Kiitos silti tästä haasteesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläs nyt, tiedä jos sut haastetaan kädenvääntöön :''D

      Poista
  3. Harmi että näät kehosi niin vinoutuneesti, eihän tuo haba ole vaan luu ja jänne:( tanssijalla täytyy olla lihaksia että kehittyy, sinullekaan ei tekisi pahaa:) itse olen myöa balettia harrastanut, tosin jouduin lopettamaan sen sairauden takia, nyt kovasti toivon että voisin uudestaan aloittaa:)

    VastaaPoista

Kommentoi, vaikuta ja ilahduta