29. lokakuuta 2014

Parasta just nyt!

Tämän kaamosväsymyksen ja ahdistuksen piristykseksi päätin tehdä tämän eri blogeissa pyörivän "Parasta just nyt!" -haasteen, ja sen idea on yksinkertaisesti kertoa mahdollisimman monta asiaa, jotka parasta just nyt omassa elämässä.

Parasta just nyt mun elämässä:


Koulu - viimeistä vuotta viedään, ja tämä syksy on opintojen puolesta rentoa: vain 3 kurssia!

Baletti.

Uudet treenivaatteet.

Loppukesän ja alkusyksyn tapahtumien jälkeinen masennus on helpottamaan päin.

Oma kämppä, oma tila, oma vapaus.

Omaan terveyteen panostaminen.

Daina ja Doora - kaksi maailman ihaninta ja erilaisinta koiraa, ja vieläpä mun koiria! ♥

Tampereen Radiokirppikseltä tehty löytö Michael Korsin laukun muodossa ♥

Chai latte - tätä voisin juoda vaikka päivät läpeensä!

eBaysta tilattu talvitakki, joka ei tosin vielä ole löytänyt tietään postin kautta mulle perille.

Ja viimeisimpänä muttei suinkaan vähäisimpänä: mun ihana perhe!


Näin kun näitä listaa niin huomaa, että ei kaikki nyt niin päin seiniä olekaan. Toisaalta mun oli aika vaikeaa yrittää löytää positiivisia asioita.. Mutta kyllähän noita positiivisia asioita mun(kin) elämästä löytyy! 

En nyt rupea nimeämään tähän ketään haasteen saavaa, vaan te kaikki armaat lukijat saatte tehdä tai olla tekemättä tämän haasteen. 
Säännöt ovat niinkin monimutkaiset, että listaa vähintään kolme positiivista asiaa elämästäsi tuonne kommenttiboksiin, tai sitten ihan vaan omassa mielessäsi voit pohtia näitä :)
Feel free to comment!

4 kommenttia:

  1. Mullakin loppukesä oli kamala, jouduin luopumaan rakkaasta veljestäni. Tällä hetkellä mun elämästä löytyy silti parikin positiivista asiaa. Baletti (ja muu tanssi), kohta ohi oleva koeviikko, rakkaat siskot, poikaystävä, uudet talvikengät ja lähestyvä joulu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helinä, tosi hirveää sun veljen menetys, otan osaa!
      Kaiken surun ja ahdistuksen keskellä - niin kliseistä kun vaan olla ja voi - helpottaa edes yhden positiivisen asian löytäminen. Ei se sitä pahaa oloa pois vie, mutta siten saa suhteutettua asioita.
      Kuitenkin sä löysit tosi monia loistavia asioita, ja haluan vielä toivottaa sulle tsemppiä ja jaksamisia :)

      Poista
    2. Kiitos (: eipä tässä muukaan auta kuin juuri niiden positiivisten asioiden löytäminen! Niiden avulla jaksaa eteenpäin huomattavasti paremmin (;

      Poista
  2. Tänään mä just tajusin, että mulla tosiaan on noita positiivisia asioita omassakin elämässäni. Usein sitä kulkee arjessa niin sumussa, eikä edes huomaa niitä. Niitä on ainakin mun (useimmiten) mukava työ, rakas tanssiporukka, ja niiden kanssa treenaaminen, hyvät ystävät, sekä perhe. Tässä linkki mun (treenipainotteiseen) blogiini: http://tanssitytto.wordpress.com/

    VastaaPoista

Kommentoi, vaikuta ja ilahduta