10. toukokuuta 2014

~11~

11 faktaa, 11 kysymystä ja 11 uutta haastettua.
Säännöt ovat seuraavat:
- Kerro, keneltä olet haasteen vastaanottanut

- Kerro 11 faktaa itsestäsi

- Vastaa haastajan 11 kysymykseen

- Haasta 11 uutta bloggaajaa ja ilmoita heille haasteesta

(sinua haastanutta et voi enää uudelleen haastaa)

- Keksi 11 kysymystä haastamillesi bloggaajille
Sain tämän haasteen Larissalta ja Sadulta , joten kiitokset kuuluu sinulle! :)

Faktat:
1. Pelkään luonnonvettä, koska en tiedä mitä pinnan alla väijyy. Lisäksi vesi on usein niin likaista ja tummaa, suorastaan pahaenteistä, ja tämän pelkoni vuoksi on monen vuoden talviturkit jääneet päälle.
2. Nuorempana toivoin aina, että minulla olisi siniset silmät ja vaaleat hiukset, mutta nykyisin olen enemmän kuin tyytyväinen ruskeisiin silmiini ja tummanruskeisiin hiuksiini.
3. Olen luonnehtinut itseäni perfektionistiksi, mutta oikeasti olen varsin suurpiirteinen ja tuuliviirimainen taiteilijaluonne.
4. Teen kaikesta liian vaikeaa.
5. Rakastan esiintymistä!
6. Olen sen verran epävarma, että haluan kuulla koko ajan todisteluita siitä, että olen ihan hyvä; esim. kyselin muilta, miltä näytin Pähkinänsärkijässä äidin ja espanjalaisen roolissa. Kaiketi tämä johtuu osaksi myös siitä, että muihin verrattuna olen täysi keltanokka tanssissa..
7. Omistan kaksi maailman ihaninta koiraa - tai pikemminkin 1,5 koiraa :)
8. Mulla oli ihan järkyttävä mallivillitys joskus 17-20-vuotiaana. V. 2008 ihan piruuttani ilmoittauduin nelosen Huippumalli haussa -kisaan, ja lisäsin vaatimattomaan 154-senttiseen varteeni 25 cm lisää pituutta. Olin sairaalassa hoidettavana keuhkokuumeen takia, kun sain puhelun, että minut halutaan kilpailuun. Sopersin, että nyt en pysty koska olen sairaalassa, ja minulle toivotettiin pikaisia paranemisia sekä käsky hakea uudelleen seuraavalle kaudelle. Sain tuosta vuosiksi kunnon naurut :D
9. Teen kaiken mieluummin huomenna kuin tänään. 
10. Tunnen aina olevani jotenkin ulkopuolinen kaikesta.
11. Olen välillä aika vaikea luonne.

Sadun esittämät kysymykset:

1. Mikä tekee sinut onnelliseksi?
-Se, kun olen sopusoinnussa itseni kanssa. Tähän ei välttämättä ulkoiset seikat vaikuta, vaan hyvin pitkälti se, kuinka koen itseni.

2. Missä näet itsesi viiden vuoden kuluttua?
-En halua ajatella niin pitkälle, sillä otan päivän kerrallaan.

3. Rakastettavin ominaisuutesi?
-Ehkä positiivisuuteni, sillä löydän negatiivisistakin asioista niiden hyvät puolet.

4. Kauneinta, mitä sinulle on sanottu?
-Poikaystävältäni olen kuullut kauneimmat

5. Tärkein asia, jonka olet elämäsi aikana oivaltanut?
-En osaa sanoa yhtä ainoaa tärkeää asiaa, vaan niitä on useampi. Mun ei tarvitse miellyttää muita, vaan tärkeintä on oman itsensä välittäminen; toisiin ihmisiin luottaminen; menneisyydellä ei ole mitään merkitystä, joten tikulla silmään sitä, joka menneitä kaivelee.

6. Mitä ilman et voisi elää?-Apua.. sanotaanko näin, että voisin elää ilman mitään, mutta on eri asia sitten se, että onko eläminen silloin kovin elämisen arvoista.

7. Mistä ammennat voimaa arkeesi?-Sillä ajatuksella, että huomenna on uusi päivä ja asioilla on taipumus järjestyä - olipa tilanne mikä hyvänsä.

8. Asia / ominaisuus / piirre, joka tekee sinusta sinut?
-Hönttiys, hyväsydämisyys ja sitkeys.

9. Millainen on onnistunut päiväsi?
-Sellainen päivä on onnistunut, kun olen sopusoinnussa sekä itseni että ulkomaailman kanssa. Tekemisillä ei ole suurtakaan merkitystä, ainoastaan tunteella.

10. Missä olet lahjakas? -Taideaineissa (erityisesti musiikki), kirjoittamisessa sekä yleisesti kaikkea vähänkään luovuutta vaativassa tehtävässä.

11. Toive, joka on jo toteutunut?
-Olen saanut elämäni oikeille raiteille.

Larissan esittämät kysymykset:

  1. Lempivuodenaikasi ?-Alkukesä.
  2. Maalla vai kaupungissa ?-Kyllä mä taidan kallistua kaupungin puoleen, vaikka maallakin on ihan kivaa ladata akkuja.. mutta sen verran vilkas ja aktiviteettia kaipaava ihminen olen, että kaupunki näistä kahdesta vaihtoehdosta.
  3. Miksi bloggaat ?-Koska tykkään kirjoittaa, ja saan kirjoittaa aiheesta, joka on mulle tärkeä. Bloggaaminen on lisksi hyvin vastavuoroista hommaa ja musta on ihanaa saada lukijoilta kommentteja, ja parasta on jos pystyy vaikuttamaan ja auttamaan ihmisiä.
  4. Minkälainen on mielestäsi hyvä blogi ?-Hyvä blogi on ehdottomasti hyvin kirjoitettu, oikeinkirjoitusvirheet saavat mut näkemään punaista (ihan esimerkkinä joissakin blogeissa on kirjoitettuna vaikkapa 18 vuotias, vaikka sen pitäisi olla 18-vuotias.. juu, olen pilkunviilaaja). Hyvä blogi on myös monipuolinen: kuvia, videoita, mahdollisesti erilaisia lehtiartikkeleita, kokemuksia... jne. Lisäksi hyvää blogia päivitetään mahdollisimman usein.
  5. Suklaa vai salmiakki ?-No suklaa tietty :)
  6. Lempieläimesi ? -Koira <3
  7. Mitä kaikkea kierrätät ?-Muovipusseja roskapusseiksi.
  8. Lempiaineesi koulussa ?-Peruskoulussa ja lukiossa kaiketi äidinkieli ja enkku, ruotsia ei lasketa. Amk:ssa vaihtelevasti, mutta eniten on jäänyt mieleen asiakaspalvelun kurssi sekä liike-elämän etiketin kurssi. Myös oikkis- ja markkinointikurssit, mutta tietty kurssin sisällöstä vaihdellen.
  9. Lempihedelmäsi ?-Mandariinit (vai onko ne klementiinejä..??), mansikat ja vadelmat - vai onko ne jo marjoja?
  10. Lempisovelluksesi älypuhelimessa ? Jos et omista älypuhelinta niin kerro mikset !-Apuah.. StyleSaint, sudoku, tyyli.com.. netti tietty.
  11. Hulluinta mitä olet tehnyt ?-Canadassa hyppäsin mun host-momin ja vaihtarikaverin kanssa eräänlaisen benjihypyn!

Haastan..

-Minttu - Port de Bras
-Martta - Ballet everything
-Hanna - Dancing with Miss Hanna

Kysymykset:

1. Mikä on huonoin piirteesi?
2. Yksi asia, jonka haluaisit tehdä toisella tavalla?
3. Suurin unelmasi?
4. Jos saisit 10000 euroa ja joutuisit valitsemaan, että annatko sen joko ystävällesi tai perheenjäsenellesi velkojen maksuun vaiko maksaisitko omat velkasi, kummin tekisit?
5. Noloin ominaisuutesi?
6. Uskotko jumalaan tai korkeampaan voimaan?
7. Kevät, kesä, syksy vai talvi?
8. Koira vai kissa?
9. Missä elämäntilanteessa haluaisit olla juuri nyt?
10. Mitkä kaksi asiaa ottaisit mukaan autiolle saarelle?
11. Pahin  mokasi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, vaikuta ja ilahduta