25. tammikuuta 2013

Haaste

Bongasin tämän haasteen ensin blogista How She Move ja ajattelin, että olisi ehkä ihan kiva tehdä tällainen. Kuitenkin nyt ajattelin käydä tuumasta toimeen ja todella tehdä tämän haasteen. Haaste on tarkoitettu kaikille, joilla on alle 200 lukijaa, mutta mä muokkaan hieman, ja tarkoitan tämän kaikille niille, joiden blogilla on alle 100 lukijaa.
Enjoy!

Säännöt:

x Kerro 11 asiaa itsestäsi.
x Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
x Keksi 11 uutta kysymystä.
x Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
x Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.

11 asiaa minusta
1. Olen kärsimätön ja nopea, ja eräänlainen sähköjänis
2.Haaveilen koko ajan uusista tavaroista: vaatteista, treenikamoista, sisustustavaroista...
3. Haluaisin kirjoittaa blogiin erilaisempia postauksia, mutta olen jämähtänyt samaan
4. Kärkitossujen suhteen hamstraan niitä kuin orava käpyjä: käytettyjä ja melkein kuolleita tossuja,
minulle ei niin sopivan merkin tossuja, koristeeksi tarkoitettuja tossuja, uusia käyttötossuja...
5. Haluaisin olla tyylikäs maailmannainen.
6. Haluaisin, että minulla olisi pitkät ihanat hiukset nykyisten epämääräisen pituisen
kuontalon sijaan.
7. Välillä tanssitunnille lähteminen kyllästyttää niin, että pitkän koulupäivän
jälkeen haluaisin jäädä sohvalle nuokkumaan hyvän kirjan ääreen.
8. Olen kamala arvostelemaan - etenkin itseäni muihin!
9. Inhoan aamuja! En ole aamuihminen.
10. Ahdistun sotkusta.
11. Rakastan koiria, etenkin greyhoundeja.


11 kysymystä minulle
1. Paras meikkituotteesi?
-Saako sanoa kaksi? Tai kolme? Valokynä, nestemäinen kajal ja L'Oréalin Volume
Million Lashes -ripsiväri.
2. Millainen on hyvä tanssija/urheilija?
-Hyvän tanssijan tekee paitsi hyvä tekniikka, niin ehdottomasti tunneäly, roolinsa
omaksuminen ja sisimpänsä paljastaminen. Hyvä urheilija on samanlainen.
3. Spotify vai youtube?
-Youtube.
4. Mitä epäkohtia mielestäsi on peruskoulussa?
-Se ei valmista elämään, siellä ei opeteta miten pärjätä. 
5. Mitä ajokortteja omistat?
-En mitään.
6. Minkä ikäinen haluaisit olla, miksi?
-En tiedä. 19-vuotiaana mulla oli kolmenkympin kriisi, nyt 25-vuotiaana olen hukassa.
7. Mitä inhoat blogissasi?
-Lievää kärkevyyttä.
8. Kuinka paljon olisit valmis maksamaan häämekostasi?
-Nykyisellä budjetilla ei edes saisi häämekkoa :D Nojaa, se on sen ajan murhe.
9. Käytätkö joukkoliikennettä?
-Silloin kun pitää.
10. Ovatko uudenvuoden raketit mielestäsi turhia?
-Ei nyt turhia. Viime uutena vuotena raketit oli paikallaan :)
11. Luoko sosiaalinenmedia sinulle mitään paineita
-Ulkonäköpaineita? Mä luon ne itse itselleni. 


11 kysymystä teille
 
1. Nimeä kolme piirrettä, jotka haluaisit muuttaa itsessäsi.
2. Teetko sitä mitä haluat?
3. Millainen on unelmien elämäsi?
4. Suosikkituoksusi (joko hajuvesi tai muu tuoksu).
5. Mikä on blogin pitämisessä tympeintä? Tai vähemmän miellyttävää?
6. Onko sinulla mottoa?
7. Tanssijoille: tunneilla tehtävä suosikkiliike?
Ei-tanssijoille: suosikkisi liikuntamuodoista, joita harrastat?
8. Oletko brändien perässä juoksija?
9. Onko Suomi mielestäsi hyvinvointivaltio? 
10. Vieläkö Salkkarit iskee?
11. Mikä on lempikorusi?

Kaikki te, joilla on alle 100 lukijaa, tämä on omistettu teille! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, vaikuta ja ilahduta